• Fri frakt på alla prenumerationer
  • Barnens favoritvitaminer
  • Leveranstid 2-5 arbetsdagar

FAQ – Mina sidor

Hur loggar jag in på mina sidor?

Om du har ett kundkonto hos oss och använde samma mejladress när du placerade din prenumerationsorder når du din prenumeration här eller under ”logga in” uppe i högra hörnet på vår hemsida.
Om du inte har ett kundkonto hos oss når du din prenumeration via den länk som du mottar i varje mail som rör din prenumeration.

Jag har glömt mitt lösenord, hur får jag ett nytt?

Klicka på ”glömt lösenord” här: monkids.se/my-account Du kommer då få ett mail med länk till återställning av lösenord.

Hur ändrar jag e-postadress?

Personlig info kan ändras inne på ”Mina Sidor” på monkids.se

Jag har flyttat, hur ändrar jag min adress?

Personlig info kan ändras inne på ”Mina Sidor” på monkids.se

Hur betalar jag för min prenumeration på Monkids?

Den enda skillnaden mellan en prenumeration och ett engångsköp är att din nästkommande prenumerationsorder kommer att dras automatiskt från ditt konto. 
Om det saknas täckning på ditt Klarna-konto kommer du då bli informerad via mejl om den misslyckade betalningen och har chansen att uppdatera dina betalningsuppgifter innan tre ytterligare betalningsförsök görs med en dags mellanrum.

Pengar har dragits från mitt konto, men jag har inte fått produkten, vad gör jag nu?

Vanligtvis levereras våra produkter ca 2–3 arbetsdagar efter genomfört köp. Vid större högtider eller t ex ”Black Week” kan leveranssäkerheten variera. Hör av dig till [email protected] om du tror att din leverans uteblivit eller har frågor rörande leveransen. 

Hur ändrar jag i min prenumeration?

På ”Mina Sidor” kan du välja att pausa eller avsluta aktiv prenumeration. Vill du ändra intervall kan du skicka ett mail till [email protected] så hjälper vi dig. Om du vill ändra produkt gör du detta enklast genom att först avsluta aktiv prenumeration för att sedan genomföra nytt köp på ny produkt. 

Vad händer om en betalning misslyckas?

Vid en automatisk förnyelse kommer vi försöka genomföra betalningen tre gånger innan den aktiva prenumerationen avslutas. Du kan själv återaktivera avslutad prenumeration på ”Mina Sidor”. 

Hur avslutar jag min prenumeration?

Du kan avsluta din prenumeration direkt i Mina Sidor eller skicka ett mail till [email protected] så hjälper vi dig. 

Vad gör jag om det är bättre pris på engångsköp än vid prenumeration?

Det är alltid billigare att prenumerera än att göra engångsköp på monkids.se. Skulle du mot all förmodan se något annat? Skriv till oss på [email protected] så ska vi såklart se till att kompensera dig <3 Tänk också på att en prenumeration också är mer miljöeffektiv både i förpackningsmaterial och fraktmässigt. 

Loading